PCSX2 é um emulador da plataforma Playstation 2 , para Microsoft Windows e os sistemas operacionais Linux. Ele é sucessor do emulador de Playstation Pcsx, e divide características com este: o PCSX2 é baseado em plugins que desempenham certas funções secundárias, separadas da emulação primária; assim como seu predecessor, o PCSX2 é Software livre, sob a licença GNU GPL. A versão atual é capaz de emular muitos jogos, alguns dos quais estão completamente funcionais.
PCSX2 SVN Changelog:
r3760
zzogl-pg: Having two functions with the same name, one of which is in a namespace, and one of which isn't, strikes me as a bad idea.
r3761
cmake:
* Link zz with libjpeg. Well it seems to get the library from another place, but better be safe for the future.
* Use -pthread as a default option (again to be safer)
* Warn about breaking of strict aliasing rule
r3762
Significant VIFunpack retooling. Interpreters are considerably more efficient, and Recompilers are slightly more efficient. Details:
* All remaining code for handling partial/fragmented unpacks removed.
* vifRegs.NUM is now accurately simulated when queuing data from fragmented unpacks.
* Reduced the VIFunpack fragment buffer from 1MB to 4KB (max size of an unpack due to NUM being limited to 8 bits).
* Removed vif/vifRegs globals formally used by VIF interpreters (everything relies on the templated vifIdx now -- simpler and faster!)
* g_vifMask vars are integrated into vifStruct.
* All VIF mask register stuff uses the SSE-friendly vifStruct.MaskRow/Col vars now.
r3763
GCC compilation fixes.
(note to devs: a sure-fire fix for GCC's templated function problems is to typecast the templated function to itself explicitly -- works nicely for all versions of GCC and the ?: operator as well).
r3764
... and update the savestate version, since I changed all the vif containers around.
r3765
Bugfix for Tri-ace games and possibly others (bug introduced in r3762, caused by missing 'vifRegs.num is actually 256' checks)
Download: PCSX2 SVN r3765
3 comentários:
ou quero sabe como emular dragon ball z budokai af sem lag pow ta lag mais que vo aff
por favor me diga qual a sua configuração de hardware para lhe informar a melhor configuração e jogar sem lag =)
cara eu baixei mas tem jogos que eu naum consigo jogar fica travando e lento o q eu faço??
o meu windows é 7, processador intel celeron E3300 2,50ghz e 2GB de ram 32bits
me ajude por favor
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