Dolphin é um grande emulador de Gamecube (NGC) e de Wii. É capaz de emular varios jogos de Gamecube e Wii. Dolphin atualmente compilado pela googlecode para melhor funcionalmento, dispõe de uma emulação impecavel, deixando a concorrencia muito atráz.Com varios recursos gráficos é possivel melhorar a imagem em uma qualidade superior a qualidae do propio game cube, Links para download abaixo:
Dolphin SVN changelog:
r5812
this commit is divided in 4 parts:
1 - Optimize pixelshadergen to avoid redundant register overflow math, with this if a game don't need this will be not applied.
this must bring some fill rate back and improve speed a little in fill rate limited systems.
2- some corrections to vertexshadergen to avoid uninitialized texture coordinates, dono if is the correct way to fix it but t least it will make house of the dead overkill playable in dx11.
the bad thing: still missing geometri in dx9, in dx11 it works exactly as on opengl.
3 - some optimization made to improve fps a little wih the latests changes made to fifo.
* back to the original code in beginfield as now it will work right.
* check for efb access more often as a lot of time is lost waiting for efb access
4 - apply a little fix for missing textures in nvidia opengl tanks to Wagnard28 for finding that nvidia does not like invalid shader id :)
please test for any regression
r5813
little fix for may last commit
r5814
eolz
r5815
add some patterns to hgignore
Download:Dolphin SVN r5815 x86
Download:Dolphin SVN r5815 x64
0 comentários:
Postar um comentário
Seu comentário é muito importante para nós!
Conte o que vc achou sobre o emulador(Bugs, duvidas, configurações...), é rapidinho ;)
***ATENÇÃO***
Não serão aceitos comentarios com:
* Palavras ofensivos.
* Spams.
* Textos em caixa-alta.
* Comentários sem relação alguma com o conteúdo.
* Comentários duplicados.