PCSX2 é um emulador da plataforma Playstation 2 , para Microsoft Windows e os sistemas operacionais Linux. Ele é sucessor do emulador de Playstation Pcsx, e divide características com este: o PCSX2 é baseado em plugins que desempenham certas funções secundárias, separadas da emulação primária; assim como seu predecessor, o PCSX2 é Software livre, sob a licença GNU GPL. A versão atual é capaz de emular muitos jogos, alguns dos quais estão completamente funcionais.
PCSX2 SVN Changelog:
r3236
[cmake]: Use the good 3rpaty library name...
r3237
zzogl-pg: A bit more refactoring. Rename DrawTriangle. Move some code around.
r3238
Refactoring: (boring)
* renamed PersistentThread to pxThread (shorter, sweeter, and the 'persistent' part is obsolete since its now a full blown thread manager since some while ago).
* Renamed a bunch of the PostMethodToMain stuff to Rpc_TryInvoke* (for remote procedure call). It's probably not a good use of the term, but I'm bummed I can't think of anything better/shorter.
r3239
[cmake] Drop internal bzip version. No reason to use it, moreover compilation is broken for some distribution.
r3240
[cmake] bzip2 clean, forget to change one line...
r3241
linux fix. Also rename PersistentThread in linux.
r3242
SPU2-X:
- Clamp requested pitch values to 0x3fff. Fixes games that set a too big pitch, run that voice and expect it to hit an IRQA (Romancing Saga).
- Gigaherz and Pseudonym worked out better modulation support. Should make some sounds better (FFX battle sound, etc).
r3243
Cmdline: --nogui, --cdvd, --nodisc, --fullboot, and IsoFile implemented parameters implemented. Example:
pcsx2 someIso.iso (boots game)
pcsx2 --nogui someIso.iso (boots game without the pcsx2 std interface)
pcsx2 --nogui --nodisc (boots into the bios system menu)
... more coming soon!
r3244
SPU2-X:
Another relocation of Reverb Address space. Ys and Shaman King work.
Download: PCSX2 SVN r3244
0 comentários:
Postar um comentário
Seu comentário é muito importante para nós!
Conte o que vc achou sobre o emulador(Bugs, duvidas, configurações...), é rapidinho ;)
***ATENÇÃO***
Não serão aceitos comentarios com:
* Palavras ofensivos.
* Spams.
* Textos em caixa-alta.
* Comentários sem relação alguma com o conteúdo.
* Comentários duplicados.